Identita

Vzpomeň si NYNÍ na jednu reklamu! Vzpomněl sis? Určitě ano. Přitom ani nemusíš mít vztah ke značce nebo si něco odtud koupit. Vzpomněl sis na ni pro to, že má dobře zvládnutou firemní identitu a umí ji využít ve svůj prospěch. Využívá ji ve všech komunikačních kanálech.



Do firemní identity značky patří: 


  • Logo
  • Vlastní typografie
  • Barevná paleta
  • Design prodejny/showroomu
  • Design stejnokroje zaměstnanců
  • Design manuál
  • Grafické šablony
  • Tón komunikace


Firemní identita je mocný nástroj, který vypráví příběh tvé značky. Co chceš svému zákazníkovi nabídnout? Jakou potřebu chceš naplnit? Kdo za značkou stojí? Toto spojí lidi se značkou na jiné úrovni než obyčejný nákup v potravinách.  Lidé si budou umět s tebou spojit produkty a služby klidně i od konkurence. Vytvoří si s tvojí firmou smyslové pouto, a toho umíme využít i při jiných aspektech našich digitálních řešení.